کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

لیپوماتیک سینه در زنان چیست؟

rozclinic امیر | سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۴۶ ب.ظ

لیپوماتیک سینه در زنان چیست؟

>> لیپوماتیک سینه در زنان

لیپوماتیک سینه در زنان برای آن دسته از بانوان کاربرد دارد که به علت داشتن سینه هایی بزرگ تر از حد طبیعی، از درد گردن، پشت، کمر و ... رنج می برند. زنان اکثرا مایلند که سینه هایی نرمال و متناسب با اندامشان داشته باشند. لیپوماتیک سینه به عنوان یک عمل زیبایی بدون عارضه جهت کاهش دادن سایز سینه در بانوان کارایی قابل توجهی دارد.   لیپوماتیک سینه در زنان

>> جلسه مشاوره جهت انجام لیپوماتیک سینه در زنان

در جلسه مشاوره لیپوماتیک سینه در زنان، جراح ابتدا پستان ها را معاینه می کند و نظر شما را برای تعیین میزان کوچک شدن آن ها خواهد پرسید. بهتر است بدانیم که میزان موفقیت یک جراحی لیپوماتیک بستگی به میزان پذیرا بودن فرد و بیان صادقانه آنچه که از جراحی انتظار دارد، خواهد داشت. پزشک در جلسه مشاوره در مورد سبک زندگی، میزان سلامت، جراحی های قبلی و ... سوالاتی از بیمار می پرسد و او را در زمینه های مختلف کاملا راهنمایی خواهد کرد.   لیپوماتیک سینه در زنان   سلامتی بیمار برای پزشک اولین اولویت را داراست و هر موضوعی که آن را به خطر بیندازد و موجب ناراحتی جسمی یا روحی بیمار شود عمل را به تعویق می اندازد.  

>> آماده سازی برای لیپوماتیک سینه در زنان

لیپوماتیک نوعی جراحیست که با استفاده از بی حسی موضعی انجام خواهد شد. جهت آماده سازی برای انجام عمل لیپوماتیک سینه در زنان پزشک به بیمار می گوید که باید چه نکاتی را رعایت کند تا بهترین نتیجه را دریافت کند. به طور معمول از 6 هفته قبل از انجام جراحی زیبایی لیپوماتیک، مصرف الکل و سیگار باید کاملا قطع شود. مصرف قرص آسپیرین، دارو های ضد انعقاد خون و تمامی مکمل های گیاهی باید کنار گذاشته شود. انجام آزمایشات لازم قبل از عمل باید صورت گیرد و پزشک آن ها را مورد بررسی قرار دهد.  

>> آیا لیپوماتیک سینه به آزمایش‌ های خاصی نیاز دارد؟

جهت انجام این عمل و همچنین برای اطمینان یافتن پزشک از سلامت بیمار، انجام ماموگرام یکبار قبل از عمل و یکبار هم پس از گذشت یکسال بعد از عمل، نیاز است. قبل از رفتن بیمار به جلسه اول مشاوره بهتر است که ابتدا یک سونوگرافی از سینه ها انجام شود و به همراه این آزمایش فرد برای مشاوره به پزشک خود مراجعه کند تا وی از سطح چربی مازاد در این ناحیه کاملا آگاه باشد.  

>> چگونگی انجام عمل لیپوماتیک سینه‌ در زنان

عمل لیپوماتیک سینه معمولا از یک تا دو ساعت به طول خواهد انجامید. ماده بی حس کننده را به اندام مورد نظر تزریق می کنند و برش هایی که عموما کمتر از یک سانتیمتر می باشد در نواحی مد نظر پزشک زده خواهد شد تا علاوه بر اینکه کمترین دید را دارد، بهترین تخلیه سازی نیز انجام شود. ابزار کانولا با حرکات چرخشی که دارد چربی ها کاملا تخریب و خورد می کند و به خارج از بافت پستان انتقال می دهد.  

>> پس از عمل جراحی لیپوماتیک

بیمار پس از عمل لیپوماتیک کمی حس درد و تورم دارد که بسیار طبیعی است. وی می تواند همان روز ترخیص شود و به منزل برود. پانسمان های روی زخم باید چند روزی روی آن ها قرار بگیرند و مرتب تعویض شوند. زخم های بیمار پس از یک هفته بررسی می شوند تا از عدم وجود عفونت اطمینان حاصل شود. خوشبختانه لیپوماتیک سینه در زنان که برای کاهش اندازه پستان ها انجام می شود، دوره بهبودی بسیار سریعی دارد و فرد می تواند پس از سه روز دوره نقاهت به فعالیت های عادی روزانه خود بازگردد.  

>> از چه نوع لباسی پس از لیپوماتیک سینه استفاده شود؟

به طور معمول بعد از لیپوماتیک سینه جهت فشرده سازی اندام و خوش فرم شدن آن تا یک هفته از لباس مخصوصی استفاده می شود. بعد از آن پوشیدن یک سوتین محافظ به مدت یکماه توصیه می شود. پزشکان بر این باورند که استفاده از یک سوتین ورزشی یا سوتینی که بتواند از سینه محافظت کند و موجب افتادگی آن ها نشود، نیز مناسب است. در انتخاب سوتین باید دقت کرد که از نوع سیم دار نباشد و فشار مازادی به بافت پستان و یا ناحیه زیرین پستان ها وارد نکند.  

>> مزایای لیپوماتیک سینه در زنان چیست؟

در حالت کلی مزایای لیپوماتیک سینه در زنان عبارت است از: لیپوماتیک سینه در مقایسه با سایر جراحی های کوچک کردن سینه کمتر تهاجمی است و عارضه خاصی را به دنبال ندارد. لیپوماتیک ناحیه سینه دقیقا مانند سایر روش های کوچک کردن سینه ها و حتی بهتر از آن ها عمل می کند و با کاهش دادن چربی های این ناحیه از بسیاری از درد های ناحیه گردن، شانه، کمر و ... می کاهد. نیازی به بیهوشی عمومی و کامل ندارد و با بی حسی می توان به راحتی این عمل را انجام داد. در مقایسه با جراحی سینه این روش با داشتن زخم هایی کوچک که پس از مدتی به سرعت بهبود می یابند، کمتر تهاجمی می باشد. بهبود یافتن بسیار سریع است و دوره نقاهت کوتاه مدت می باشد. عمل زیبایی لیپوماتیک سینه بسیار راحت تر، دارای هزینه کمتر و ایمن تر است.  

>> چه کسی کاندید مناسب لیپوماتیک سینه است؟

بانوان با سینه های بسیار بزرگ و سنگین که هم موجب ناراحتی آن ها از شکل ظاهری سینه ها خواهد شد و هم درد های نواحی دیگر بدن را به همراه دارد، بهترین کاندید برای انجام این عمل می باشند. کاندید های مناسب لیپوماتیک سینه در زنان معیار های زیر را دارا می باشند: زنان با مقادیر بالای چربی در ناحیه سینه زنانی که یائسه شده اند و بافت پستان های آن ها دارای مقادیر چربی مازاد است. (بعد از دوران یائسگی بیشتر بافت پستان ها را چربی به خود اختصاص می دهد.) زنان مسن که سینه های بزرگ دارند و حس سنگینی سبب ایجاد درد در شانه و سایر اندام ها شده است. البته آن ها تنها تا زمانی که کلاژن پوست کارا داشته باشند می توانند برای این عمل اقدام کنند. زنان جوان که با توجه به سن کمی که دارند اما به علت اضافه وزن سینه هایی بزرگ دارند که مملو از بافت های چربی می باشد و ظاهر و استایل بدن آن ها را برهم زده است.

>> آیا لیپوماتیک سینه در زنان موجب ایجاد زخم یا تغییر در نوک پستان ها می شود؟

برش هایی که برای انجام عمل لیپوماتیک سینه به کار می رود بسیار کوچک است و یک الی دو میلی متر می باشد. این برش ها زیر سینه و زیر بغل زده می شود و در زمانی اندک بهبود یافته و خوب خواهند شد. خوشبختانه این برش ها به بخیه زدن نیازی ندارند و پس از بهبودی تشخیص داده نمی شوند. هیچ تغییری در ناحیه نوک پستان ها ایجاد نمی شود چرا که ابزار کانولا اصلا با این ناحیه برخورد نخواهد داشت و تنها چربی های مازاد تخلیه می شوند. ایجاد زخم یا حساسیت بیشتر مربوط به جراحی های سینه است که با برش T شکل انجام می شود و ممکن است برای سایر نواحی حساسیت هایی به وجود آورد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

  • rozclinic امیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی