کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

آیا آرایش پس از تزریق بوتاکس مجاز می باشد؟

rozclinic امیر | شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۵۸ ق.ظ

آیا آرایش پس از تزریق بوتاکس مجاز می باشد؟

>> آرایش پس از تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از راهکارهای درمانی نوین می باشد که به منظور درمان و بهبود بسیاری از عارضه ها چون افتادگی پلک، تیک های عصبی حرکتی، کوچک کردن فک، زاویه دار کردن صورت، انحراف چشم، و برای موارد زیبایی چون رفع چین و چروک های صورت چون چروک اطراف چشم، چروک اطراف لب، چروک بینی مورد استفاده قرار می گیرد. برای اینکه تزریق بوتاکس به نحو موثری اثر نماید باید قبل و بعد از تزریق بوتاکس مراقبت های خاصی را انجام داد.   آرایش پس از تزریق بوتاکس   در خصوص مراقبت های قبل و بعد از تزریق بوتاکس سوالاتی وجود دارد که پاسخ به این سوالات کمک می کند تا مراجعین به راحتی از پوست خود مراقبت کرده و اثر تزریق بوتاکس موثرتر باشد. از سوالات رایج در خصوص مراقبت های پس از تزریق بوتاکس، آرایش بعد از تزریق می باشد. بسیاری از مراجعین از پزشکان سوال می کنند که آیا امکان آرایش صورت پس از تزریق بوتاکس وجود دارد و مدت زمان لازم برای آرایش پس از تزریق چه زمانی می باشد؟   آرایش پس از تزریق بوتاکس   طبق نظر پزشکان آرایش بعد از تزریق بوتاکس اشکالی ندارد اما قبل از آرایش باید چند نکته ی مهم را مد نظر قرار داد:

  1. اگر بعد از تزریق بوتاکس محل تزریق دچار کبودی، التهاب، قرمزی و ورم شد، توصیه می شود تا رفع کامل این علائم از آرایش اجتناب شود.
  2. در صورتی که علائم ذکر شده در نکته ی اول رخ نداد، می توانید پس از 4 الی 5 ساعت آرایش نمایید، اما قبل از آرایش باید مواردی را رعایت کنید.
  3. در هنگام آرایش ناحیه ی تزریق را ماساژ ندهید. اگر کرم هایی را برای آرایش انتخاب کردید که کمی سفت می باشند مانند کرم های گریم، و نیاز به مالش زیادی بر روی پوست دارند، بهتر است که از این کار تا چندین ساعت اجتناب نمایید، و آرایش را به 7 الی 8 ساعت بعد موکول نمایید.
  4. اگر در هنگام آرایش مجبور به استفاده از سشوار می باشید، بهتر است که این کار را به 24 ساعت بعد از تزریق بوتاکس موکول نمایید.
  5. برخی از مواد آرایشی و کرم های لایه بردار مانند کرم های اسید گلیکولیک یا اسید سالیسیلک پوست را دچار تحریک می نمایند، بهتر است که از این کرم ها تا چند روز پس از تزریق بوتاکس استفاده ننمایید.
  6. نظر کلی تمامی پزشکان این است که بعد از تزریق بوتاکس آرایش را با احتیاط و ملایمت هر چه تمام تر انجام دهید، تا مواد بوتاکس به نواحی دیگر منتشر نشوند.
  7. اگر در هنگام تزریق بوتاکس، پزشک معالج شما از میکروسوزن برای تزریق استفاده نماید، آرایش پس از تزریق را می توانید با اطمینان بیشتری انجام دهید.

>> سایر مراقبت های پس از تزریق بوتاکس

به طور کلی مراقبت های پس از تزریق بوتاکس، باعث ایمن تر کردن این روش درمانی می شود. به غیر از نحوه ی آرایش بعد از تزریق بوتاکس پزشکان در خصوص موارد دیگری که از آسیب رساندن به بوتاکس و بی اثر شدن تاثیر آن جلوگیری می کند، بیماران و مراجعین را آگاه می نمایند. همچنین مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس از عوارض جانبی آن به شدت جلوگیری می کند. بهتر است که قبل از آرایش کردن صورت ، محل تزریق را کمپرس سرد قرار دهید، کمپرس سرد در محل تزریق از عوارضی چون التهاب، قرمزی، سوزش و درد جلوگیری کرده و پس از کمپرس سرد و استراحت ناحیه ی تزریق به مدت چند ساعت می توانید، آرایش انجام دهید. از مراقبت های دیگر بعد از تزریق بوتاکس می توان به  جلوگیری از خم کردن سر و دراز کشیدن به مدت 4 الی 6 ساعت، عدم ماساژ ناحیه ی تزریق به مدت 24 الی 48 ساعت، عدم خوردن و نوشیدن غذاها و نوشیدنی های داغ تا 24 ساعت پس از تزریق، عدم مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند وارفارین و آسپیرین به مدت 72 ساعت پس از تزریق، عدم ورزش بلافاصله پس از تزریق،عدم مصرف سیگار و الکل تا یک هفته پس از تزریق، عدم درمان با لیزر به مدت دو هفته اشاره کرد. همچنین افراد به مدت ده روز باید از قرار گیری در معرض آفتاب و رفتن به حمام و سونا به شدت خودداری نمایند. دقت نمایید که تمام مراقبت های گفته شده از نظر پزشکی و علمی ثابت شده می باشد و عمل نکردن به آن ها می تواند عارضه های جدی را به دنبال داشته باشد، به عنوان مثال دراز کشیدن و خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس سبب می شود تا مواد بوتاکس زیر پوست حرکت نماید و به جاهای غیر ایمن سرایت کند، حرکت بوتاکس به جاهای غیر ایمن عوارض خطرناک را به دنبال دارد. مثلا ورزش کردن بعد از تزریق بوتاکس باعث افزایش فشار خون شده و این افزایش فشار خون عوارضی را به دنبال خواهد داشت و التهاب و قرمزی بعد از تزریق را چند برابر می کند.

>> عوارض نادر پس از تزریق بوتاکس

با وجود انجام مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس گاهی ممکن است عوارض جدی و نادری پیش بیاید، که این عوارض بیشتر مربوط به واکنش های آلرژیک است و در افرادی دیده می شود که سیستم ایمنی بسیار حساسی دارند. خارش شدید، افتادگی پلک، تنگی نفس، انقباض شدید ماهیچه های بدن از این عوارض می باشد که پس از مشاهده ی آن ها باید سریعا به پزشک مراجعه نمایید. تزریق بوتاکس سبب فلج موقت عضلات شده و با بلند تر کردن طول ماهیچه و رساندن ماهیچه به حالت ریلکس و استراحت سبب درمان و بهبود عارضه ها می شود. طبق آمار پزشکی عارضه ی جانبی طولانی مدتی به خاطر  تزریق بوتاکس تا به حال گزارش نشده است. استفاده آسان، ‌ غیر تهاجمی بودن روش، توان تحمل بالای بیمار و خطرات بسیار کم آن از مزایای درمان با بوتاکس است و آن را تبدیل به یکی از موفق ترین درمان‌های زیبایی کرده است که به تنهایی یا در ترکیب با جراحی و تزریق ژل و فیلر به کار برده می شود. درمان و تزریق صحیح مواد بوتاکس تنها یک علم نیست و نیازمند هنر و تبحر است که پزشک متخصص و متبحر با استفاده از مهارت های اکتسابی تزریق به عضلات هدف را به طور دقیق انجام داده و بروز عوارض را به حداقل ممکن می‌رساند. اگر تکنیک تزریق به درستی صورت نگیرد عضلات غیرهدف یا بافت‌های غددی اطراف تحت تاثیر قرار گرفته و باعث عوارضی چون نامتقارن بودن عضلات دو طرف صورت مانند نامتقارن بودن لبخند، شل شدن پلک پایین، اشک ریزش، دو بینی، افتادگی پلک، شل شدن پلک پایین، اشک ریزش، دوبینی، ‌ افتادگی ابرو‌ها و کاهش قدرت بستن چشم‌ها می‌شود. بهبود این عوارض گاهی تا ۳ ماه طول به طول می انجامد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق بوتاکس مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

  • rozclinic امیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی